مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 00:452021-11-11بين الملل

ایران هنوز اراده و حسن نیت در طرف های مقابل نمی بیند


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که لغو تحریم ها باید در دستور کار طرف های اروپایی و آمریکایی باشد، گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام تحریم هایی علیه ایران وضع شده که با روح برجام سازگار نیست.

- یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان این که لغو تحریم ها باید در دستور کار طرف های اروپایی و آمریکایی باشد، گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام تحریم هایی علیه ایران وضع شده که با روح برجام سازگار نیست.

نوذر شفیعی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی خود از روند آغاز مذاکرات با توجه به زمان بندی اعلام شده مذاکرات و گفت وگوهایی که قرار است تحت عنوان برجام صورت گیرد را در اصل برجام پلاسی دانست که طی آن موضوعاتی فراتر از برجام قبلی مورد بحث قرار می گیرد و گفت: یعنی این گونه نیست که چون آمریکا از برجام خارج شده و ایران هم به دنبال آن تعهدات برجامی خودش را کاهش داده پس از این که طرفین به تعهدات خود بازگشت کنند مساله حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: در این مدت اتفاقات دیگری هم رخ داده مانند این که بعد از خروج آمریکا از برجام، تحریم هایی علیه ایران وضع شده که با روح برجام سازگار نیست در حالی که در برجام گفته شده بود هر گونه اقدام محدود کننده علیه ایران برای حضور در عرصه بین المللی نباید صورت گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هنوز اراده و حسن نیت در طرف های مقابل نمی بیند

ایران هنوز اراده و حسن نیت در طرف های مقابل نمی بیند