مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-12سياسي

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و روح انقلاب اسلامی را در کالبد وجودی خود نهادینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی پیرجاهد صبح امروز در  انتخابات شورای جهادی بسیج شهرستان خلخال که با حضور گروه های جهادی و نمایندگان اقشار بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است و این نیروی مومن و کارآمد روح انقلاب اسلامی را در کالبد وجودی خود نهادینه کرده است.

وی افزود:گروه های جهادی بسیج موتور محرک عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستند و هم اکنون در سطح جامعه از قشرهای مختلف مردم در گروه های جهادی عضویت یافته و برای رفع محرومیت تلاش می کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:گفتمان جهادی در جامعه باید به گفتمان غالب تبدیل شود که همگانی کردن شعار خدمات رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت نیز از جمله تأکیدات اساسی در پیام 9 ماده ای رهبر معظم انقلاب به گروه های جهادی و بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه در تمام عرصه ها با حضور مردم پیشگام و پیش قدم بوده و در همین راستا اقدامات بسیج سازندگی نیز با مشارکت و همراهی مردمی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ ضرورت تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان غالب انقلاب