مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-12بين الملل

آخرین نقطه تحت سیطره نیروهای دولت مستعفی یمن در جنوب مارب آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، منابع یمنی از سقوط آخرین منطقه نظامی تحت کنترل نیرو های عبد ربه منصور هادی ، - منابع یمنی از آزادی منطقه الفلج در جنوب شهر مارب توسط نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن و پیشروی این نیرو ها به سمت محلات جنوبی این شهر خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، منابع یمنی از سقوط آخرین منطقه نظامی تحت کنترل نیرو های عبد ربه منصور هادی ، رییس جمهور مستعفی یمن در جنوب شهر مارب خبر دادند.

براساس این گزارش، منطقه راهبردی الفلج در بخش وادی عبیده در جنوب شهر مارب از کنترل نیرو های منصور هادی آزاد شده است.

منابع وابسته به حزب الاصلاح در عین حال از تدفین یازده سرباز و نظامی نیرو های دولت مستعفی یمن که در نبرد شدید ساعات گذشته با نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه الفلج کشته شده بودند، خبر دادند.

منابع نظامی افزودند: نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از تحت کنترل گرفتن الفلج به سمت مواضع راهبردی مهم در جنوب و شرق منطقه الوادی پیشروی می کنند.

این منابع گزارش دادند نیرو های ارتش و کمیته های مردمی یمن در آستانه ورود به محلات جنوبی شهر مارب هستند و بسیاری از نیرو های وابسته به دولت مستعفی یمن به مرکز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین نقطه تحت سیطره نیروهای دولت مستعفی یمن در جنوب مارب آزاد شد

آخرین نقطه تحت سیطره نیروهای دولت مستعفی یمن در جنوب مارب آزاد شد