مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-12اجتماعي

زمینه انتقال زندانیان دیگر استان ها به محل سکونتشان فراهم می شود


بخش عمده ای از زندانیان این استان از دیگر مناطق کشور هستند و با تامین اعتبار لازم، زمینه انتقال زندانیان اهل دیگر استان ها به محل سکونت و زادگاه شان فراهم می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخش عمده ای از زندانیان این استان از دیگر مناطق کشور هستند و با تامین اعتبار لازم، زمینه انتقال زندانیان اهل دیگر استان ها به محل سکونت و زادگاه شان فراهم می شود.

حمید ملانوری روز گذشته 20 آبان در مراسم افتتاح مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای در زندان مرکزی بیرجند افزود: تفاوت های فرهنگی متاثر از این شرایط آسیب زاست و تبعات زیادی به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: به منظور کاهش این آسیب ها با در اولویت قرار دادن بند نسوان، موضوع انتقال زندانیان به زادگاه خود را دنبال می کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی اظهار کرد: این اقدامات تربیتی و اصلاحی، برنامه های فرهنگی و آموزشی و تلاش هایی که در راستای تامین زیرساخت ها و تجهیزات صورت گرفته، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به حدیث نبوی(ص)، تامین نشدن معاش را عاملی برای بروز بزه عنوان کرد و گفت: به عنوان یک خدمتگزار در استان از همه کسانی که به دلیل بی توجهی مدیران به جامعه، معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه انتقال زندانیان دیگر استان ها به محل سکونتشان فراهم می شود

زمینه انتقال زندانیان دیگر استان ها به محل سکونتشان فراهم می شود