مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-12اجتماعي

آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مقابله با بارش های احتمالی


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: 880 پاکبان و 57 خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخببرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه هادی بصاری اظهار داشت: با آغاز بارش های پاییزی و شدت گرفتن این بارش ها 880 پاکبان و 57 دستگاه خودرو اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش ها و براساس اطلاعیه های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی ششگانه سازمان و خودروهای اداره ماشین آلات در آماده باش کامل قرار می گیرند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آبگرفتگی ها و برف روبی معابر نیز 880 پاکبان سازمان و 57 خودرو فعالیت می کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده اند و همچنین کیسه های شن و ماسه در محل های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت:  شهروندان می توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش ها از طریق سامانه 137 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ های ویژه سازمان جهت برطرف سازی مشکلات اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مقابله با بارش های احتمالی

آمادگی کامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه برای مقابله با بارش های احتمالی