مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-12ورزشي

سکوت فدراسیون در قبال نقض قانون/ حضور تماشاگران در سالن والیبال آزاد شد؟


درحالی که لیگ برتر والیبال در هفته های ابتدایی خود به سر می برد عدم رعایت قانون در مورد حضور تماشاگران، حاشیه هایی را به وجود آورده است.

- درحالی که لیگ برتر والیبال در هفته های ابتدایی خود به سر می برد عدم رعایت قانون در مورد حضور تماشاگران، حاشیه هایی را به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی که فدراسیون والیبال ایران اعلام کرده بود که لیگ برتر والیبال ایران در سال 1400 به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت متمرکز و بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما باز هم شاهد حضور تماشاگران در سالن رقابت ها هستیم.

فدراسیون والیبال با شروع لیگ برتر اطلاع داد که هیچ دستورالعملی از سوی مقامات ذی صلاح در خصوص ورود تماشاچیان به فدراسیون والیبال ابلاغ نشده، بنابراین حضور هرگونه تماشاچی همچون سال گذشته در سالن مسابقات ممنوع است.

در هفته اول لیگ برتر والیبال ایران در دیدار هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین اتفاقات عجیبی رخ داد.

باشگاه والیبال هورسان رامسر پس از شکست از شهرداری ورامین اعلام کرد زمانی که شرایط بازی به سود هورسان بود حال و هوای سالن گل عباسی تغییر کرد و با جو ایجاد شده توسط تماشاگران ورامینی، تمرکز بازیکنان هورسان از دست رفت و دو ست پایانی را با نتایج 25 بر 22 و 15 بر 10 مغلوب شدند! حضور غیرقانونی تماشاگران در لیگ برتر والی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت فدراسیون در قبال نقض قانون/ حضور تماشاگران در سالن والیبال آزاد شد؟

سکوت فدراسیون در قبال نقض قانون/ حضور تماشاگران در سالن والیبال آزاد شد؟