مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 08:452021-11-12اجتماعي

امدادرسانی به 67 گیلانی متاثر از باران و سیل/ تخلیه آبگرفتگی 21 باب منزل


همزمان با آغاز بارش باران و سیل در استان گیلان تا پیش از ظهر روز جاری به 67 نفر از هموطنان متاثر از باران و سیل امدادرسانی شد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: همزمان با آغاز بارش باران و سیل در استان گیلان تا پیش از ظهر روز جاری به 67 نفر از هموطنان متاثر از باران و سیل امدادرسانی شد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم روند امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان گیلان در پی بارش باران و سیل، اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش باران در استان گیلان از شامگاه چهارشنبه، 19 آبان لغایت امروز، 21 آبان به 67 نفر از هموطنان متاثر از بارش باران امدادرسانی شد.

وی افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه های امداد و نجات املش، رودسر، فومن و صومعه سرا طی عملیات های مختلف نسبت به امدادرسانی از جمله آبگرفتگی شش باب منزل در شهرستان رودسر، 14 باب منزل در املش و یک باب منزل در فومن با استفاده از خودرو کمک کار به وسیله موتور آب نسبت به تخلیه آب گرفتگی منازل اقدام کردند؛ همچنین تعداد شش نفر از ساکنین دو منزل مسکونی در میانده چابکسر توسط عوامل امدادی به منطقه امن منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، ضمن اشاره به فعالیت 44 شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان برای مقابله با باران، اظهار کرد: جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 67 گیلانی متاثر از باران و سیل/ تخلیه آبگرفتگی 21 باب منزل

امدادرسانی به 67 گیلانی متاثر از باران و سیل/ تخلیه آبگرفتگی 21 باب منزل