مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-12ورزشي

اعزام نمایندگان تکواندو قم به مسابقات آزاد قهرمانی کشور


رییس هیئت تکواندو استان قم از حضور نمایندگان تکواندو استان قم در رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگ سالان کشور خبر داد.

- ایسنا/قم رییس هیئت تکواندو استان قم از حضور نمایندگان تکواندو استان قم در رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگ سالان کشور خبر داد.

محمد جمشیدی، رییس هیئت تکواندو استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگ سالان مردان، در هشت وزن 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ کیلوگرم در روزهای 22 تا 25 آبان ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

وی افزود: علیرضا بهرامی، سید محمدصادق داودالموسوی و مهدی تاری در وزن اول، کیوان کاظمی و حسین فضلی در وزن دوم، کامران کاظمی، مهدی دهقان، مهدی بهادری و رامین احمدی در وزن سوم، حسین خدابنده لو و امیر اژدر در وزن چهارم و محمدمهدی شازده احمدی در وزن ششم نمایندگان هیئت تکواندو استان قم در این مسابقات هستند.

رییس هیئت تکواندو استان قم ادامه داد: بلال سلیمانی، یاشار محمدی و ناصر قره لو نیز به عنوان مربی نفرات اعزام شده به مسابقات را همراهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه دو داور قمی نیز در این مسابقات حضور دارند، اظهار کرد: هاشم آقایی و حسین سلیمانی به عنوان داور در این مسابقات قضاوت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نمایندگان تکواندو قم به مسابقات آزاد قهرمانی کشور

اعزام نمایندگان تکواندو قم به مسابقات آزاد قهرمانی کشور