مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-12فرهنگي

آغاز اجرای «بانوی محبوب من» با حضور فاطمه معتمدآریا


اجرای عمومی نمایش «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده تئاتر، - اجرای عمومی نمایش بانوی محبوب من به کارگردانی گلاب آدینه شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه با حضور فاطمه معتمد آریا بازیگر شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای نمایش بانوی محبوب من به نویسندگی آلن جی لرنر و کارگردانی گلاب آدینه شامگاه پنجشنبه بیستم آبان ماه طی برگزاری یک مراسم نمادین افتتاحیه با حضور فاطمه معتمدآریا و استقبال قابل توجه مخاطبان در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

گلاب آدینه کارگردان نمایش بانوی محبوب من در ابتدای این برنامه گفت: بسیار مفتخرم که فاطمه معتمد آریا به عنوان یکی از بازیگران درجه یک و ممتاز کشورمان شروع کننده فرمان نمایش بانوی محبوب من در تالار اصلی تئاتر شهر است.

وی افزود: تئاتر ما از دوران عجیب کرونا با مشقت بسیار تمرین شد تا امروز پیش روی نگاه شما مخاطبان عزیز تئاتر قرار گیرد، جالب اینکه کمتر کسی فکر می کرد این نمایش در این شرایط روی صحنه برود اما این گروه زحمتکش و تلاشگر با من همراهی کردند و می توانم بگویم که اینها قهرمانان من هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای «بانوی محبوب من» با حضور فاطمه معتمدآریا

آغاز اجرای «بانوی محبوب من» با حضور فاطمه معتمدآریا