مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-12بين الملل

باقری: درباره پرداخت بدهی انگلیس به ایران و میزان آن توافق شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه آمریکایی بلومبرگ گزارش داد علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای در لندن گفت که امیدوار است بدهی 400 میلیون پوندی (535 میلیون دلاری) بریتانیا به ایران در خصوص یک قرارداد .

- معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی در لندن گفت که در خصوص مسئله پرداخت بدهی انگلیس به ایران و میزان آن توافق شده، اما نحوه و روند پرداخت هنوز حل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه آمریکایی بلومبرگ گزارش داد علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای در لندن گفت که امیدوار است بدهی 400 میلیون پوندی (535 میلیون دلاری) بریتانیا به ایران در خصوص یک قرارداد نظامی مربوط به چند دهه قبل، به زودی پرداخت شود و دو کشور در تلاش هستند تا مسئله چگونگی پرداخت آن را بررسی کنند.

طبق این گزارش، علی باقری کنی که همچنین مذاکره کننده اصلی ایران در مذاکرات آتی وین است و در حال حاضر در تور اروپایی در آستانه گفتگو های هشتم آذر با گروه 1+4 که قرار است با هدف رفع تحریم های آمریکا برگزار شود به سر می برد، گفت که این موضوع در دیداری که وی روز پنجشنبه با مقامات وزارت خارجه انگلیس داشت مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: درباره پرداخت بدهی انگلیس به ایران و میزان آن توافق شده است

باقری: درباره پرداخت بدهی انگلیس به ایران و میزان آن توافق شده است