مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-12اجتماعي

از بارش 400 میلی متری باران تا ادامه انسداد آزادراه تهران ـ شمال


شدت بارش ها در غرب استان بوده به طوری که بارش 400 میلی متر در ارتفاعات رامسر گزارش شد و براساس گزارش پلیس راه محدوده ازارک محور کندوان باتوجه به سیلابی شدن مسیر همچنان مسدود بوده و راهداران درحال پاک سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سامانه سرد و بارشی از چهارشنبه مهمان مازندران شد که در این زمینه هواشناسی از قبل هشدارهای لازم را صادر کرد.

هشدار نارنجی هواشناسی مازندران مبنی بر بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد و کاهش محسوس دما هستیم که بالا آمدن آب رودخانه ها و آب گرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه بارشی بود.

همانگونه که پیش بینی شده بود بارش ها در غرب استان مازندران از شدت بیشتری برخوردار بود و شاهد وقوع سیلاب و همچنین آب گرفتگی معابر،کوچه ها،خیابان ها، روستاها، منازل مسکونی و سایر بودیم.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی شده بود بارندگی از روز  چهارشنبه در آسمان مازندران شروع بود که شدن بارش ها در غرب استان بود.

وی افزود: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد بارش ها به قوری سنگین بود که طی 40 ساعت حدود 400 میلی متر در ارتفاعات رامسر و 320 میلی متر بارندگی در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رامسر به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بارش 400 میلی متری باران تا ادامه انسداد آزادراه تهران ـ شمال

از بارش 400 میلی متری باران تا ادامه انسداد آزادراه تهران ـ شمال