مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-12سياسي

زمینه دسترسی مردم به کتابخانه های باز فراهم شود


ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری ها باید در راستای ایجاد کتابخانه های باز و تسهیل دسترسی اقشار مختلف به انواع کتاب اهتمام داشته باشند.

- حجت الاسلام میثم تارم ظهر امروز 21 آبان ماه در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار کرد: آنچه در مذاکرات هسته ای اهمیت دارد آن است که دولت ایران اسلامی شتابی برای از سرگیری مذاکرات ندارد.

وی تنظیم بازار و ساماندهی اقتصادی با تکیه بر توان ملی را از اولویت های دولت مردمی عنوان کرد و افزود: غنی سازی 60 درصد اورانیوم دست برتر در مذاکرات را از آن ایران کرده و دشمن تصور نمی کرد ایران قادر به بازسازی توان هسته ای خود باشد.

امام جمعه جیرفت تکیه بر دانش داخلی را رمز موفقیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: ایران بر خلاف تصویر دشمن، به مراتب بهتر از گذشته توان هسته ای خود را به همت جوانان متخصص انقلابی احیا کرده و پیشروی را تا هر آنجا که اراده کند ادامه می دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شهرک های زیرزمینی موشکی غنی از نظر کمی و کیفی از دیگر مولفه های اقتدار ایران و هراس دشمنان است.

تارم از آمادگی موشک های ایران اسلامی در شهرک های زیر زمینی خبر داد و اظهار کرد: کشور ما همواره آماده هدف قرار دادن اهداف دشمنان است و هر چشم ناپاکی را کور خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه دسترسی مردم به کتابخانه های باز فراهم شود

زمینه دسترسی مردم به کتابخانه های باز فراهم شود