مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:202021-11-12سياسي

مسئولان اقتصاد و معیشت را مذاکره جدا کنند/مردم منتظر کاهش تورم


مسئولان و دولتمردان باید مسئله مذاکره را از موضوع اقتصاد و معیشت مردم جدا کنند.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های امروز نمازجمعه کوار بر لزوم توجه ویژه به حوزه کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و اظهار داشت: با برپایی نمایشگاه های کتاب، زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی را فراهم کنیم زیرا کاملاً مشهود است که به فرهنگ کتاب خوانی نیاز مبرم داریم.

وی با تاکید بر اینکه نادانی و جهالت، مادر آسیب ها و ناهنجاری ها است، بیان کرد: کتاب مادر تمدن ها، عصاره فرهنگ ها و دروازه ورود به دانش بشر و ابزار کمال و گنجینه بزرگ ترین ثروت های بشر است.

امام جمعه کوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست های داخلی کشور افزود: دولت جدید باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند و با مدیریت اقتصادی و کاهش تورم و مشکلات، کارکرد تحریم ها را خنثی و بی اثر کند.

گشول تاکید کرد: ایران باید با بالا بردن سوخت هسته ای و افزایش اورانیوم به بازدارندگی هسته ای برسد و نقشه دشمن برای مهار ایران را خنثی کند.

او با بیان اینکه دولت طرح و برنامه ای برای ترمیم قدرت خرید مردم دارد، تصریح کرد: باید قوای سه گانه با هم هماهنگ شوند و دولت نیز با برنامه ریزی دقیق، بازار پول و سرمایه و کالا را به ثبات و آرامش نسبی برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اقتصاد و معیشت را مذاکره جدا کنند/مردم منتظر کاهش تورم

مسئولان اقتصاد و معیشت را مذاکره جدا کنند/مردم منتظر کاهش تورم