مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-12سياسي

استان بوشهر به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد


این استان امروز به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد که بتوانند مسائل و مشکلات مردم را درک کنند و در کنار آن ها باشند.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: این استان امروز به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد که بتوانند مسائل و مشکلات مردم را درک کنند، در کنار آن ها باشند.

حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار کرد: مردم از دولت، مدیران و مسئولان استان و کشور انتظار دارند با توجه به نظر مشاورین و متخصصین بتوانند بیشتر در مسیر توسعه و رفع مسائل و مشکلات مردم قدم بردارند و مدیریت های جهادی بیشتری را در سطح استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر امروز به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد، اضافه کرد: مدیر جهادی می تواند مسائل و مشکلات مردم را درک کند، در کنار آن ها باشد و از هیچ تلاشی برای رفع آن ها دریغ نکند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: اکنون با وجود مشکلات اقتصادی فعلی کشور، مردم باید همواره مد نظر داشته باشند که کشور امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد و دشمن انگیزه دارد ما را در سختی و فشار قرار دهد که در این شرایط ما باید توقع خودمان را با شرایط فعلی و جنگ اقتصادی متناسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد

استان بوشهر به مدیران جهادی، کم توقع و پرتحرک نیاز دارد