مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-12سياسي

وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی عدالتی است


در منطقه ای از خوزستان بیش از 20 شرکت توانمند با درآمدهای هزاران میلیاردی هست اما چندین شهرک فقیر در اطراف آن وجود دارد که این بر خلاف عدالت اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: در منطقه ای از خوزستان بیش از 20 شرکت توانمند با درآمدهای هزاران میلیاردی هست اما چندین شهرک فقیر در اطراف آن وجود دارد و وضعیت خود را با دیگران مقایسه می کنند.

وی افزود: عدالت اجتماعی اقتضا می کند که حداقل این شرکت ها، شهرک صنعتی احداث کنند و نسبت به اشتغازایی اقدام کند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: شرکت هایی که میلیاردها دلار درآمدزایی دارند اول باید امنیت خود را تامین کنند و لازمه آن ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان محلی است؛ انواع تخصص ها در بین جوانان خوزستانی وجود دارد و بهانه ای در این خصوص قابل قبول نیست.

وی عنوان کرد: با وضع موجود نمی شود بیکاری را کاهش داد بلکه 1100 واحد صنعتی در خوزستان وجود دارد که باید خطوط تولید خود را افزایش دهند.

موسوی فرد با اشاره به اینکه با دلال های دانه درشت باید برخورد شود، گفت: در طول انقلاب دستاوردهای زیادی حاصل شده اما امروز جوان ما برای تامین معیشت خود مشکل دارد و افزایش مداوم قیمت ها را کنترل کرد؛ اقشار ضعیف جامعه از گرانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی عدالتی است

وجود مناطق محروم درکنار صنایع ثروتمند خوزستان بی عدالتی است