مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-12سياسي

مسئولان سیاست خارجی سرنوشت معیشت مردم را با مذاکرات گره نزنند


امام جمعه اسالم با اشاره به تغییر نگاه سیاسی در زمینه تکیه به قدرت های خارجی، گفت: مسئولان سیاست خارجی سرنوشت معیشت و اقتصاد مردم را با مذاکرات گره نزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) به بیان اهمیت و فضیلت زیارت آن حضرت و نقش ایشان در تشکیل پایگاه جهانی مکتب اهل بیت (ع) در قم پرداخت.

امام جمعه اسالم با اشاره به گرانی های افسار گسیخته و عدم کنترل قیمت ها توسط نهادهای نظارتی، افزود: دولت باید برای کنترل گرانی ها کار اساسی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر همه می دانند مردم گرفتار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، گفت: آسیب شناسی ها به خوبی انجام شده و امروز زمان اقدام و عمل مناسب برای مبارزه با گرانی ها و مهار تورم است.

امام جمعه اسالم با تقدیر از دستور رییس جمهور در لغو افزایش بدون مجوز خودروسازان، اضافه کرد: مردم چنین اقدامات انقلابی را می پسندند و انتظار دارند در مبارزه با همه گرانی ها شما و دولت شما اینگونه وارد میدان شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن دور جدید مذاکرات هسته ای، افزود: مذاکرات باید نتیجه محور باشد وگرنه مذاکره برای مذاکره مانند کوبیدن آب در هاون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان سیاست خارجی سرنوشت معیشت مردم را با مذاکرات گره نزنند

مسئولان سیاست خارجی سرنوشت معیشت مردم را با مذاکرات گره نزنند