مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-12سياسي

استان بوشهر نیازمند انتصاب مدیران کارآمد و جهادی است


استان بوشهر نیازمند مدیران کارآمد و جهادی است و امیدواریم این مسائل در انتصابات مد نظر قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به فضای مجازی اظهار داشت: بسیاری از برنامه های فضای مجازی باعث گمراهی جوانان و نوجوانان می شود که آسیبی بزرگ است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و مراقبت ویژه از فضای مجازی خاطرنشان کرد: برخی سرگرمی ها جوانان را از امور معنوی دور می کند و باید مراقب این فضاها باشیم.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه برخی افراد تظاهر به برداشتن حجاب و بعضی ها تظاهر به ابتذال می کنند ادامه داد: امروز فرهنگ حجاب در جامعه به یک موضوع سیاسی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ضد انقلاب امروز با این موضوع و انگیزه ورود پیدا کرده است که باید مجموعه سازمان ها و دستگاه های نظارتی ضمن شناسایی سرپل ها، با خیانت ها که مفسد فی الارض محسوب می شود برخورد قاطع کنند.

حجت الاسلام دشتی با بیان اینکه محمدی زاده استاندار بوشهر دارای تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است افزود: انتظارات و توقعات از استاندار بوشهر بیشتر است و امیدواریم شاهد تلاش جدی برای حل مشکلات مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استان بوشهر به مدیران پر تحرک و کم توقع نیاز دارد اضافه کرد: بدنه مدیریت کشور ضعیف است و این بدنه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر نیازمند انتصاب مدیران کارآمد و جهادی است

استان بوشهر نیازمند انتصاب مدیران کارآمد و جهادی است