مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-12سياسي

تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی چهره واقعی ضدانقلاب را دوباره نمایان کرد


جنایات گروهک های ضد انقلاب در کردستان در تاریخ این منطقه ثبت شده و تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی بار دیگر چهره واقعی این گروهک ها را برای همگان نمایان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی در منطقه دیواندره اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی 37 سال پیش همچون هزاران شهید دیگر که در کردستان به دست گروهک های شیطانی ضد انقلاب به شهادت رسیده اند با حرکتی ددمنشانه توسط گروهک دموکرات به شهادت می رسد و امروز با پیدا شدن پیکر این بانوی شهید بار دیگر چهره ضد انسانی گروهک های ضدانقلاب برای همگان نمایان شد.

وی افزود: جنایات این گروهک ها برای همیشه در تاریخ مردم مناطق کردنشین ثبت شده است و آنها به خوبی می دانند که جایگاهی در بین مردم ندارند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا وظیفه ای ملی و شرعی است و روز سه شنبه شاهد تشییع پیکر این بانوی شهیده در سنندج خواهیم بود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته بر تأمین نیاز مسکن جوانان توسط مدیران و تصمیم گیران تأکید کرد و گفت: طرح مسکن مهر موجب خانه دار شدن بسیاری از جوانان شد و امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد اجرای طرحی جامع برای رفع دغدغه مسکن جوانان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی چهره واقعی ضدانقلاب را دوباره نمایان کرد

تفحص پیکر شهیده فاطمه اسدی چهره واقعی ضدانقلاب را دوباره نمایان کرد