مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-12سياسي

اقتصاد کشور باید از مذاکرات جدا شود


نخستین کاری که دولت باید انجام دهد این است که اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند، ساختارهای داخلی محکم شود تا دشمن نتواند آن را به مذاکره گره بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: تنها سلاح آمریکا در این سال ها، تحریم اقتصادی بوده است و الآن هم آمریکا به دنبال تحریم های جدید است و می خواهد در این مذاکرات هیچ امتیازی ندهد و مانند قبل امتیاز بگیرد؛ اگر در مذاکره آمریکا بخواهد از ایران امتیاز بگیرد ما اهل آن مذاکره نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید مشکلات اقتصادی به مذاکره گره بخورد، گفت: نخستین کاری که دولت باید انجام دهد این است که اقتصاد و معیشت مردم را از مذاکره جدا کند، ساختارهای داخلی محکم شود تا دشمن نتواند آن را به مذاکره گره بزند، نکته بعدی هم این است که نگاه ما نباید فقط به غرب باشد، بلکه تقویت ارتباط با کشورهای همسایه و شرق آسیا نیز در اولویت قرار بگیرد.

یعقوبی اذعان کرد: ساختارهای اقتصادی کشور باید ارتقا پیدا کند، باید اقدامات زیرساختی انجام گیرد و التهابات اقتصادی از بین برود، دولت باید بازار را به ثبات نسبی برساند که این ها باعث پیشرفت کشور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور باید از مذاکرات جدا شود

اقتصاد کشور باید از مذاکرات جدا شود