مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-12دانش

دانشگاه ها در گره گشایی مشکلات اردبیل در خط مقدم قرار دارند


دانشگاه ها و مراکز علمی استان اردبیل در گره گشایی از مشکلات استان در حوزه های مختلف در خط مقدم و پیشرو قرار دارند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه ها و مراکز علمی استان اردبیل در گره گشایی از مشکلات استان در حوزه های مختلف در خط مقدم و پیشرو قرار دارند.

عزیز حبیبی در نشست با مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شتاب روزافزون در حوزه علم و فناوری های جدید، دانشگاه محقق اردبیلی سعی دارد تا از ایده های خلاقانه در بخش های مختلف حمایت کند تا به عنوان یک دانشگاه پیشرو در شمالغرب بتواند نقش تأثیرگذار خود را در توسعه این بخش به خوبی انجام دهد.

وی ظرفیت پارک علم و فناوری را در همراهی با دانشگاه ها با هدف شناسایی نخبگان و پژوهشگران خلاق یادآور شد و تصریح کرد: در حوزه صنایع پیشرو و دانش بنیان استان اردبیل اقدامات مؤثری را در چند سال اخیر انجام داده و به رغم نوپا بودن پارک علم و فناوری در این خطه فعالیت ها در جهت بهبود شرایط تولید و بالا بردن ارزش افزوده اقتصادی است.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی راه اندازی اندیشکده های متعدد برای نقش آفرینی دانشگاه ها در گره گشایی استان خبر داد و گفت: اساتید دانشگاه های استان علاقه مند به حضور عملی و میدانی در بخش های صنعتی، تولیدی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها در گره گشایی مشکلات اردبیل در خط مقدم قرار دارند

دانشگاه ها در گره گشایی مشکلات اردبیل در خط مقدم قرار دارند