مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-12اجتماعي

ترافیک پرحجم در گردنه قوچک


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بارش خفیف برف در ارتفاعات شمیرانات و اجرای طرح زمستانه راهداری خبر داد و گفت: ترافیک در گردنه قوچک محور تهران - لواسان پر حجم است.

- ، در خصوص وضعیت جوی و ترافیک راه ها و محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: با توجه به فعال شدن سامانه های بارشی اخیر در سطح استان تهران از ساعت 20 شب گذشته بارش باران و از ساعت 20 و 45 دقیقه بارش برف در ارتفاعات شمیرانات و سپس محور هراز محدوده آهک دره تا گردنه امامزاده هاشم (ع) آغاز شد که در حال حاضر شاهد بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه بارش خفیف برف در ارتفاعات شمیرانات گزارش شده است گفت: محور هراز امام زاده هاشم و ارتفاعات امام زاده داود برف خفیف و بقیه محورهای غربی بارش خفیف باران گزارش می شود.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های استان نیز افزود: هم اکنون در آزادراه قم - تهران محدوده پل بهشت زهرا تا شهید کاظمی و در محور فشم به زرد بند محدوده حاجی آباد ترافیک سنگین است.

وی ترافیک پرحجم در گردنه قوچک محور تهران - لواسان نیز خبر داد و گفت: عملیات شن و نمک پاشی در محور هراز و در محورهای روستایی زایگان - گرمابدر حوزه شمیرانات با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات خاص صورت گرفته و طرح زمستانی توسط عوامل راهداری مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم در گردنه قوچک

ترافیک پرحجم در گردنه قوچک