مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:202021-11-12اجتماعي

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تا دو هفته دیگر به اتمام می رسد


با اشاره به روند اجرای این طرح، گفت: پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های احیای دریاچه ارومیه است که در سالهای اخیر در استان اجرا شده است .

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: با اشاره به روند اجرای این طرح، گفت: پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های احیای دریاچه ارومیه است که در سالهای اخیر در استان اجرا شده است .

محمدصادق معتمدیان امروز 21 آبان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های انتقال آب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه با اشاره به روند اجرای این طرح، گفت: پروژه انتقال آب از سد کانی سیب به حوضه آبریز دریاچه ارومیه یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های احیای دریاچه ارومیه است که در سالهای اخیر در استان اجرا شده است .

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهره برداری از سد کانی سیب و آبگیری این سد از اواخر سال 1392، گفت: ظرفیت آبگیری این سد 220 میلیون متر مکعب است که خوشبختانه تا کنون 150 میلیون متر مکعب از ظرفیت این سد آبگیری شده است .

وی افزود: با تلاش های انجام شده احدث 36 کیلومتر تونل انتقال آب از سد کانی سیب به سمت حوزه آبریز دریاچه ارومیه در مراحل انتهایی است و تنها 70 متر از این تونل باقی مانده است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تا دو هفته دیگر به اتمام می رسد

تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه تا دو هفته دیگر به اتمام می رسد