مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-12سياسي

صعود همزمان 800 کوهنورد سپاه در قالب 50 تیم به قلل بالای 3000متر


صعود همزمان بیش از 800 نفر از کوهنوردان پاسدار کشور به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم رییس سابق هیئت کوهنوردی سپاه انجام گرفت.

- ، سرهنگ میرافضل در حاشیه صعود 180 نفر از کوه، نوردان سپاه به قله کرکس در شهرستان نطنز اظهار داشت: سازماندهی ها و برنامه ها در هیئت کوه نوردی با توجه به پیشرفت برنامه ها منسجم تر از قبل در حال برگزاری است و طی برنامه ریزی های انجام شده بطور همزمان 50 تیم تخصصی سپاه در کشور بمناسبت سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم به قلل بالای 3 هزار متر صعود کردند.

وی خاطرنشان کرد: 800 نفر از منتخب پایور کل سپاه پاسداران در این برنامه همزمان کشوری جضور داشته و برای تمام این دوستان شناسنامه و دفترچه کوهنوردی از سمت معاونت تربیت بدنی سپاه صادر و دفترچه ای جهت ثبت تجربیات در اختیار کوهنوردان پاسدار قرار گرفت.

مسئول تربیت بدنی سپاه پاسداران افزود: با توجه به صعودهای گروه های کوهنوری سپاه در فصل های پاییز و زمستان به کوه های مرتفع کشور و با توجه به حرفه ای بودن نیروهای کلیه اقدامات ایمنی جهت صعود فراهم شده است و معاونت تربیت بدنی سپاه در نظر دارد 32 گروه امداد و نجات کوهستان از عزیزان سپاه انتخاب و در مواقع حساس و بحران در جهت کمک به هموطنان یاری رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود همزمان 800 کوهنورد سپاه در قالب 50 تیم به قلل بالای 3000متر

صعود همزمان 800 کوهنورد سپاه در قالب 50 تیم به قلل بالای 3000متر