مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-12حوادث

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در واژگونی اتوبوس قم - شاهین دژ


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از واژگونی اتوبوس محور قم_ شاهین دژ در مایین بلاغ(تکاب) آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده اظهار داشت: در ساعت 2:37 دقیقه بامداد روز جمعه 21 آبان طی اعلام واژگونی اتوبوس مسافربری در محور مایین بلاغ _ شاهیندژ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان و با هماهنگی با پایگاه امداد و نجات جاده ای مایین بلاغ هلال احمر شهرستان تکاب عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و کولاک در محور فوق تیم عملیاتی امدادی جهت تریاژ و انجام اقدامات اولیه ناچارا تمام سرنشینان را با همکاری عوامل اورژانس به محل پایگاه انتقال داده و در پایگاه با توجه به تریاژ بندی مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.

جعفرزاده عملیات امدادرسانی به این مصدومین تصریح کرد: کل حادثه دیده در واژگونی اتوبوس 19 نفر بوده که 4 نفر دچار مصدومیت شده و 2 نفر از این مصدومین توسط عوامل مرکز فوریت های پزشکی و 2 نفر نیر توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال شهرستان شاهین دژ به مراکز درمانی انتقال داده و همچنین 6 نفر از حادثه دیدگان نیز در پایگاه امداد و نجات جاده ای مایین بلاغ اسکان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در واژگونی اتوبوس قم - شاهین دژ

امدادرسانی جمعیت هلال احمر در واژگونی اتوبوس قم - شاهین دژ