مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-12بين الملل

ترکیه پرواز شهروندان سوریه، عراق و یمن به بلاروس را ممنوع کرد


مدیرکل سازمان هواپیمایی ترکیه اعلام کرد با توجه به بحران پناهجویان در مرزهای اروپا، از پرواز شهروندان عراق، سوریه و یمن به بلاروس ممانعت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مدیرکل سازمان هواپیمایی ترکیه روز جمعه اعلام کرد سفر افراد دارای تابعیت عراق، و بلاروس، تصمیم گرفته شد که شهروندان عراق، سوریه و یمن که می خواهند به بلاروس سفر کنند، تا اطلاع ثانوی اجازه خریدن بلیت هواپیما داده نشود .

پیش از این نیز شرکت ترکیش ایرلاینز با رد گزارش های برخی رسانه ها، کمک به انتقال غیرقانونی مهاجران و رساندن آن ها به بلاروس را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه انگلیسی ایندیپندنت ، اوایل روز چهارشنبه پس از آنکه لهستان در اتهام زنی بدون سند خود، مسکو را مغز متفکر رویدادهای مرزی خواند، کرملین قرار داشتن در پس این بحران فزاینده را رد کرد.

به نوشته ایندیپندنت، آخرین تحولات در بحبوحه پرتنش ترین دوره تا به امروز پس از ماه ها مهاجرت سنگین در مرزهای بلاروس با لهستان، لیتوانی و تا حدی با لتونی رخ می دهد.

اتحادیه اروپا دولت الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس را به تلاش برای ایجاد بی ثباتی با موج جدیدی از مهاجرت دسته جمعی به اتحادیه اروپا متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه پرواز شهروندان سوریه، عراق و یمن به بلاروس را ممنوع کرد

ترکیه پرواز شهروندان سوریه، عراق و یمن به بلاروس را ممنوع کرد