مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-12حوادث

خسارت عدیده سیل به 10 شهرستان گیلان/ از انسداد راه ها تا تخریب پل ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بروز حوادثی در 10 شهرستان استان گیلان در پی بارش های اخیر خبر داد و گفت: این بارش به تعدادی از پل ها و سردردهای کشاورزی خسارت زده و علاوه بر آن موجب انسداد راه های روستایی و آب گرفتگی تعدادی از واحدهای مسکونی شده است.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از وقوع حوادث غیرمترقبه در 10 شهرستان گیلان بر اثر سیل خبر داد و اظهار کرد: در پی بارنگی های اخیر حوادث غیر مترقبه ای در شهرستان های صومعه سرا، رضوانشهر، شفت، لنگرود، رودسر، تالش، املش، فومن، رودبار و آماده باش حاضر است.

  مرادی با اشاره به بروز حوادثی در شیخ محله، لاکسار، نوخاله، اکبری و جعفری، باقلاکش، راجیر، کوده ملکسر، نوکاشت و صیقلان در شهرستان صومعه سرا تصریح کرد: به سبب تخریب در حاشیه رودخانه تردد در این مناطق با مشکلاتی مواجه شده بود و با ورود عوامل راهداری و رعایت تدابیر ایمنی، هم اکنون تردد در این مناطق بر قرار است.

  وی با اشاره به بروز حوادثی در پونل به خلخال و همچنین شهرک شفارود در شهرستان رضوانشهر گفت: در محور پونل به خلخال ریزش جاده و همچنین در شهرک شفارود آبگرفتگی معابر وجود داشت که با اقدامات دستگاه های حاضر مشکلات در این مناطق برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت عدیده سیل به 10 شهرستان گیلان/ از انسداد راه ها تا تخریب پل ها

خسارت عدیده سیل به 10 شهرستان گیلان/ از انسداد راه ها تا تخریب پل ها