مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:552021-11-12ورزشي

پیروزی دقیقه آخری ملوان مقابل پارس جنوبی جم


هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با پیروزی ملوان و شکست صدرنشین مسابقات همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام هشت بازی همزمان برگزار شد که طی آن ملوان موفق شد گل مساوی این بازی را به ثمر برساند.

  پس از این گل، تیم ملوان سراپا هجومی شد و چند موقعیت مناسب نیز به دست آورد تا اینکه سجاد بازگیر بازیکن این تیم در وقت های تلف شده این دیدار، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ملوان خاتمه یابد.

  قضاوت این مسابقه را، سیدمهدی مرجان زاده با کمک های علیرضا صیاد و مسلم فاضلی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار، میلاد باقری از تیم پارس جنوبی جم، سجاد بازگیر و محمدرضا پورمحمد از ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کردند.

  تیم فوتبال ملوان در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، علیرضا خوش کفا، سعید کریمی، محمدرضا پورمحمد (دقیقه 90 ارسلان تفضلی)، سجاد بازگیر، محسن انبساطی (دقیقه 63 مهران احمدی)، حمید کاظمی، محمد رستمی (دقیقه 90 امیرعباس حسنی)، پدرام قاضی پور (دقیقه 70 سبحان پسندیده)، امیرحسن یحیی زاده (دقیقه 63 پوریا غلامی)، محمدصادق بارانی و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل پارس جنوبی جم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی دقیقه آخری ملوان مقابل پارس جنوبی جم

پیروزی دقیقه آخری ملوان مقابل پارس جنوبی جم