مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 14:552021-11-12سياسي

نوآوری دیجیتال موجب خلق محصول و خدمت جدید می شود


استاد دانشگاه و دکتری مدیریت بازاریابی استان کردستان گفت: نوآوری دیجیتال موجب خلق محصول و خدمت جدید خواهد شد و این محصولات تازه هستند که زمینه وجود و پایداری کسب و کارها را فراهم می کنند.

- مهدی الله دادی در وبینار کلاس نارنجی با موضوع نوآوری دیجیتال که با همت جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار شد، در خصوص چرخه هایپ گارتنر اظهار کرد: این چرخه شامل ظهور نوآوری، معرفی نوآوری های جدید، مطرح کردن انتظارات دیگران از این نوآوری ها است که اگر بتواند جوابگوی انتظارات باشد به روشنگری می پردازد و اگر نتواند انتظارات موجود را برآورده کند دچار سرخوردگی خواهد شد.

وی عنوان کرد: چرخه هایپ در چندین حوزه چرخه های مختلفی را ارائه داده است که یکی از بهترین حوزه هایی که در کسب و کارها درباره آن بحث شده است حوزه بازاریابی تبلیغات است.

الله دادی ادامه داد: می توان گفت که حوزه بازاریابی تبلیغات، حوزه هایی هستند که مشتری محور هستند و این مشتری مداری سبب شده است که خیلی از مباحث مربوط به کسب و کار فهم شود.

وی با اشاره به نوآوری در حوزه حمل و نقل خود ران گفت: بیش از 10 سال است که حمل و نقل خود ران در سیستم های اتومبیل به وجود آمده است.

الله دادی خاطرنشان کرد: امروزه حمل و نقل ها اغلب به سمت حمل و نقل های هوایی حرکت کرده و منظور از سیستم خود ران، صرفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری دیجیتال موجب خلق محصول و خدمت جدید می شود

نوآوری دیجیتال موجب خلق محصول و خدمت جدید می شود