مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 16:552021-11-12سياسي

نشست شورای هیئات مذهبی کشور در قم برگزار می شود


رییس شورای هیئت های مذهبی کل کشور از برگزاری نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور در سالروز وفات حضرت معصومه (س) در قم خبر داد.

- ایسنا/قم رییس شورای هیئت های مذهبی کل کشور از برگزاری نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور در سالروز وفات حضرت معصومه (س) در قم خبر داد.

نوشاد نوشادی، رییس شورای هیئت های مذهبی کل کشور، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در سالروز وفات کریمه اهل بیت (س) نشست دو روزه شورای هیئات مذهبی کشور با حضور روسای شورای هیئات مذهبی استان ها، رییس سازمان هیئت و تشکل های دینی کشور در شهر مقدس قم در جوار بارگاه مقدس و منور حضرت معصومه (س) در 25 و 26 آبان ماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: هدف از این نشست آشنایی باشخصیت، سیره و زندگی حضرت معصومه (س)، دیدار با مراجع عظام و علمای قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) و زیارت آن بانوی کریمه مقدسه و همچنین برنامه ریزی برای عملیات فاطمیه 1400 است.

رییس شورای هیئات مذهبی گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها دارای شخصیت والا و مقام رفیع است به طوری که ائمه طاهرین (ع)، لقب معصومه (س) را که مقام عصمت بعد از 14 معصوم است و عالی ترین مقام معنوی و پاکی است را به آن حضرت عطا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست شورای هیئات مذهبی کشور در قم برگزار می شود

نشست شورای هیئات مذهبی کشور در قم برگزار می شود