مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-12اقتصادي

آب شرب سالم و پایدار به 2 روستای خوزستان رسید


آب شرب سالم و پایدار با بهره برداری از تأسیسات آب رسانی به دو روستای ام الطمیر و سیف السادات در استان خوزستان در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

- ، عصر امروز جمعه با بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح، آب آشامیدنی مردم منطقه به میزان سه هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز به شکل پایدار تأمین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای 6 کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال 250 میلی متر و 2 کیلومتر خط انتقال 160 میلی متر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی آب رسانی به 2 روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت 7 هزار و 500 نفر انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پیش از این آب آشامیدنی این 2 روستا از تأسیسات شهدای جهاد تأمین می شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود شکستگی های فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود.

اکنون با بهره برداری از تأسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی میزان آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت مناسب و افزایش یافته که موجب رضایتمندی اهالی این روستاها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب سالم و پایدار به 2 روستای خوزستان رسید

آب شرب سالم و پایدار به 2 روستای خوزستان رسید