مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 23:102021-11-12ورزشي

اداره کل ورزش خوزستان نباید حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی را بردارد


مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند.

- ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به واریز مبلغی از سوی وزارت نفت به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: جایز نیست که اداره کل ورزش و جوانان حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی خوزستان را بردارد زیرا تیم های لیگ برتری دغدغه های زیادی دارند.

حمیدرضا عبداللهی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از دلایلی که اکنون در اردوی تهران هستیم و از همین جا به اراک می رویم تا در بازی هفته پنجم به مصاف آلومینیوم این تیم برویم، نبود زمین تمرینی در مسجدسلیمان است.

همچنین علی رغم این که آقای شجاعی سرپرست باشگاه و فرماندار شهرستان خیلی پیگیر هستند تا دغدغه های تیم برطرف شوند و آقای کمالوند نیز دغدغه نداشته باشد اما هنوز مشکلات بزرگی وجود دارد و بازیکنان هنوز پول دریافت نکرده اند، در صورتی که وزارت نفت بودجه ای را برای تیم های نفتی خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ورزش خوزستان نباید حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی را بردارد

اداره کل ورزش خوزستان نباید حتی هزار تومان از پول تیم های نفتی را بردارد