مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 03:102021-11-12سياسي

ستاد کرونا بر رعایت پروتکل ها در مدارس نظارت کند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه توصیه های بهداشتی در بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان باید مورد توجه باشد، تاکید کرد: هرچه ستاد ملی مبارزه با کرونا در این خصوص تشخیص بدهد همه باید تابع آن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فرهاد بشیری در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم بررسی بیشتر موضوع بازگشایی مدارس به دلیل احتمال ورود کشور به پیک ششم کرونا عنوان کرد: اینگونه نیست که وزارت آموزش و پرورش نسبت به بازگشایی سراسری مدارس اصرار داشته باشد، اگرچه اهمیت آموزش حضوری در تعلیم و تربیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

نماینده مردم پاکدشت عنوان کرد: بر همین اساس مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بازگشایی مدارس بر حفظ دستورالعمل ها، پروتکل ها و اخذ مجوز های لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید دارد، البته موضوع بازگشایی به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی هم در این خصوص مورد توجه می باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: هرچه ستادملی مبارزه با کرونا در این خصوص تشخیص بدهد همه باید تابع آن باشند، چراکه اعضای این ستاد می توانند در این حوزه به صورت تخصصی اظهار نظر کنند و تصمیم بگیرند، به هر شکل تلاش بر این است که در این حوزه مشکلی برای معلمین و دانش آموزان ایجاد نشود، ولی به هر شکل توصیه در بازگشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا بر رعایت پروتکل ها در مدارس نظارت کند

ستاد کرونا بر رعایت پروتکل ها در مدارس نظارت کند