مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-13سياسي

پایان کنفرانس پاریس و هشدار به اخلال گران در روند سیاسی لیبی


شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی پاریس درباره لیبی تهدید کردند افرادی را که در داخل یا خارج از لیبی اقدام به اخلال در برگزاری انتخابات یا تضعیف آن کنند، - شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی پاریس درباره لیبی تهدید کردند افرادی را که در داخل یا خارج از لیبی اقدام به اخلال در برگزاری انتخابات یا تضعیف آن کنند، تحریم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، دربیانیه پایانی این کنفرانس، شرکت کنندگان بر اهمیت برگزاری اولین انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در تاریخ لیبی به شکلی آزاد، عادلانه، فراگیر و معتبر تاکید کردند.

حاضران در کنفرانس بین المللی پاریس همچنین بر ضرورت احترام کامل به حاکمیت، استقلال، تمامیت ارضی و وحدت ملی لیبی و همچنین مخالفت با هرگونه مداخله خارجی در امور این کشور تاکید کردند.

در بیانیه مذکور که از سوی سفارت فرانسه در لیبی منتشر شده، آمده است که کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس، از تعهد شورای ریاستی و حکومت وحدت ملی برای تضمین موفقیت روند انتقالی از طریق برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی در دسامبر آینده، تقدیر کردند.

این کنفرانس از همه طرف های موثر و نامزدهای لیبیایی خواست تا نسبت به احترام به حقوق مخالفان سیاسی خود و پذیرش نتایج انتخابات، متعهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کنفرانس پاریس و هشدار به اخلال گران در روند سیاسی لیبی

پایان کنفرانس پاریس و هشدار به اخلال گران در روند سیاسی لیبی