مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-13ورزشي

مدال های رنگارنگ بر گردن ورزشکاران چهارمحال و بختیاری طی هفته گذشته


طی هفته گذشته اتفاقات مهمی در رشته های مختلف ورزشی چهارمحال و بختیاری را شاهد بوده ایم که موفقیت در رشته بسکتبال، دومیدانی ناشنوایان و ورزش های باستانی از مهمترین این مسابقات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد طی هفته گذشته اتفاقات مهمی در رشته های مختلف ورزشی چهارمحال و بختیاری را شاهد بوده ایم که در ادامه این گزارش یک بسته خبری از مهمترین رویدادها را مشاهده می کنیم.

اردوی تیم ملی جوانان در رشته جودو از 17 آبان ماه در شهرستان بروجرد واقع در استان لرستان و تا 27 همین ماه ادامه خواهد داشت.

محمد نجفی، صابر حدادی سامانی و محمد سامانی ورزشکاران اعزامی استان در این اردو هستند.

کسب مقام اول در مسابقات تیم های پهلوانی و زورخانه ای مسابقات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای یگان های ویژه ناجا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران به مدت 2 روز در زورخانه شهرکیان در پنج رشته باستانی و پهلوانی شامل کباده، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تیز با حضور 35 تیم و بیش از 165 نفر از ورزشکاران یگان ویژه استان های کشور برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری برای دومین سال میزبان برگزاری مسابقات باستانی و پهلوانی یگان ویژه ناجای کشور بود که این دوره از مسابقات با هدف ارتقاء روحیه و منش پهلوانی کارکنان یگان ویژه ناجا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال های رنگارنگ بر گردن ورزشکاران چهارمحال و بختیاری طی هفته گذشته

مدال های رنگارنگ بر گردن ورزشکاران چهارمحال و بختیاری طی هفته گذشته