مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-13دانش

سایه شوم کرونا از آسمان آموزش عالی اردبیل رانده شد


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل گفت: سایه شوم کرونا از آسمان آموزش عالی در استان اردبیل رانده شد.

- اسماعیل صبوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نیمسال پاییز 1400 مصادف با ترم آخر دانشجویان ورودی های بهمن 1398 بود، دانشجویانی که در آن نیمسال برای مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش عالی کشور ثبت نام و پذیرش شده اند همواره بیم آن داشتند که این نیمسال نیز بدون نشستن بر صندلی دانشگاه به پایان برسد.

وی اضافه کرد: این گروه از جویندگان علم ترس از این داشتند که بدون اینکه ساعتی در پای کلاس درس استادی نشسته باشند مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی ناپیوسته اخذ کنند.

به گفته صبوری، سرانجام پس از حدود 555 روز از اعلام رسمی تعطیلی و تعلیق فعالیت حضوری مراکز آموزشی تحت تأثیر پاندمی کرونا در سطح کشور و استان اردبیل (روزهای اول اسفندماه 1398) که با فراز و نشیب هایی در نحوه برگزاری کلاس های آموزشی مواجه بود، چشم دانشجویان به جمال کلاس ها روشن شد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل اضافه کرد: در اوایل به صورت تعطیلی مطلق تا اطلاع ثانوی و بعدها با ماندگاری کرونا به صورت آموزش آفلاین و آنلاین در بسترهای متعدد فضای مجازی و به همراه مشکلات و معضلات و محدودیت ها مختلف اینترنتی و قطعی مکرر صدا و تصویر و برق رفتگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه شوم کرونا از آسمان آموزش عالی اردبیل رانده شد

سایه شوم کرونا از آسمان آموزش عالی اردبیل رانده شد