مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-13سياسي

شورای شهر قزوین و بازارچه ای که بلاتکلیف است


بازارچه دائمی دستاوردهای زنان در بلوار شهید بهشتی قزوین مجاور کانون معلولین توانا و در کنار ایستگاه اتوبوس رانی تأسیس شده است، بازارچه ای که این روزها برخی از اعضای شورای شهر قزوین به جای تکمیل طرح نهایی و حل مشکلات درصدد انتقال آن هستند.

- بازارچه دائمی دستاوردهای زنان در بلوار شهید بهشتی مجاور کانون معلولین توانا و در کنار ایستگاه اتوبوس رانی تأسیس شده است، بازارچه ای که بعد از تأسیس رهاشده و نه تنها مشکلات آن رفع نشده بلکه تبلیغاتی در جهت رونق بخشیدن به آن نیز صورت نگرفته است، حال اعضای شورای ششم با توجه به مشکلات موجود در پی تغییر مکان بازارچه هستند.

جابه جایی بازارچه به معنای تعطیل کردن آن است فرج الله فصیحی رامندی، رییس شورای شهر قزوین در این خصوص به ایسنا می گوید: پیشنهاد انتقال بازارچه در شورای شهر قزوین مطرح شده است، اما من به شخصه معتقد هستم که انتقال بازارچه در وضعیت کار اخلال ایجاد می کند، بنابراین تلاش می کنیم مشکلات موجود ازجمله روشنایی را حل کنیم.

وی ادامه می دهد: همزمان با حل مشکل بازارچه، مکان هایی که امکان تأسیس بازارچه دارد را نیز شناسایی می کنیم، در حال حاضر جابه جایی بازارچه به معنای تعطیل کردن آن است تا جایی را پیدا کنیم و انتقال صورت بگیرد حداقل یک سال زمان لازم است بنابراین در این مدت مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر قزوین و بازارچه ای که بلاتکلیف است

شورای شهر قزوین و بازارچه ای که بلاتکلیف است