مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-13بين الملل

مسکو: جنگنده های انگلیسی کاسه داغ تر از آش شدند


وزارت دفاع روسیه با منتشر کردن فیلم پرواز برنامه ریزی شده بمب افکن های راهبردی این کشور بر فراز مناطقی که جزء حریم هیچ کشوری نیست، از مداخله جنگنده های انگلیسی در عملیات مذکور خبر داد.

- به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه طی بیانیه ای اعلام کرد که دو فروند بمب افکن راهبردی توپولوف-160 (Tu-160) بر فراز دریای بارنتز ، دریای نروژ و دریای شمال پرواز کرده اند که جنگنده های انگلیسی در بخشی از این پرواز، آنها را اسکورت کردند.

در بیانیه وزارت خانه مذکور در این رابطه آمده است: دو بمب افکن توپولوف-160 پرواز برنامه ریزی شده ای را بر فراز آب های بی طرف دریای بارنتز، دریای نروژ و دریای شمال انجام دادند.

در ادامه این بیانیه با اشاره به مداخله بی جای جنگنده های انگلیسی آمده است: در برخی از بخش های پرواز مذکور، جنگنده های انگلیسی یوروفایتر تایفون (Eurofighter Typhoon) بمب افکن های راهبردی روسیه را اسکورت کردند.

اقدام جنگنده های انگلیسی تحریک آمیز بوده است، چرا که بنا بر ویدئوی مرتبط با این جریان که از کابین بمب افکن روسی در حال ضبط بوده است، جنگنده های انگلیسی به بمب افکن ها نزدیک شده بودند که در برخی لحظات فاصله شان با آنها در حدود چند 10 متر بیشتر نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: جنگنده های انگلیسی کاسه داغ تر از آش شدند

مسکو: جنگنده های انگلیسی کاسه داغ تر از آش شدند