مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-13پزشكي

رعایت 47 درصدی پروتکل های بهداشتی در کشور / پلمب 1294 واحد متخلف طی یک هفته


با وجود کاهش شهرهای قرمز کرونایی، شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی چندان خوب نیست؛ موضوعی که نگرانی ها را بابت پیک زدن مجدد کووید19 بیشتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند که در حال حاضر طبق اعلام وزارت بهداشت، روند بستری ناشی از کرونا در اکثر استان های کشور پایدار یا کاهشی است و هنوز وارد خیز ششم سراسری کرونا نشده ایم، اما باید توجه کرد که با وجود واکسیناسیون سریع و گسترده، اگر رعایت پروتکل های بهداشتی نادیده گرفته شود، کرونا به راحتی می تواند برای بار ششم پیروز شده و بیماری و مرگ را در کشور بگستراند.

در حال حاضر خوشبختانه از میزان شهرهای قرمز در کشور کاسته شده است؛ به طوری که طبق آخرین نقشه رنگ بندی کشور، اکنون 26 شهرستان در وضعیت قرمز، 87 شهرستان در وضعیت نارنجی، 222 شهرستان در وضعیت زرد و 113 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

با این حال اما، شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی چندان خوب نیست و میانگین رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کشور تا تاریخ 19 آبان ماه 47.

02 درصد بوده است.

آماری که قطعا برای پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در پهنه کشور، مناسب نبوده و نگرانی ها را بابت پیک زدن مجدد کووید19 بیشتر می کند.

در حال حاضر بر اساس اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور 47.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 47 درصدی پروتکل های بهداشتی در کشور / پلمب 1294 واحد متخلف طی یک هفته

رعایت 47 درصدی پروتکل های بهداشتی در کشور / پلمب 1294 واحد متخلف طی یک هفته