مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:202021-11-13سياسي

تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، مارگون و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین و اجرای فیبر پشتیبان در شهرهای سی سخت، مارگون، پاتاوه، - ، مهدی روشنفکر افزود: تأمین تجهیزات برای احداث یا ارتقای سایت های همراه اول و ایرانسل در مناطقی که دارای کیفیت و پوشش مطلوب نیستند، به عنوان یک اولویت در دستور باشد.

وی بیان داشت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود و تأمین اعتبار از محل خدمات عام اجباری دولت به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای هدف، بررسی و رفع مشکل پوشش در نقاط کور بویژه در جاده های مواصلاتی و اصلی انجام شود.

روشنفکر ارائه تسهیلات کم بهره از طریق پست بانک در روستاها با هدف تولید اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت معکوس و برنامه ریزی برای توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در شهرستان های مختلف استان را ضروری عنوان کرد.

وی افزود: تأمین اعتبار مشخص برای حمایت از فعالان این حوزه در قالب تسهیلات موجود از خواسته های به حق مردم است.

روشنفکر تصریح کرد: ارائه مشوق برای ترغیب و تأسیس دفاتر آی سی تی روستایی و نصب خودپرداز در روستاهای دورافتاده ضرورت دارد و توجه ویژه اپراتورها در انجام پروژه های عقب مانده یا بر زمین مانده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است

تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است