مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-13پزشكي

اندر احوالات خواص کدوحلوایی


مصرف کدوحلوایی برای سلامت چشم مفید است و به طور چشمگیری، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؛ بنابراین مصرف آن در پاییز و زمستان توصیه می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی متخصص و مدرس طب ایرانی گفت: مصرف کدوحلوایی برای سلامت چشم مفید است و به طور چشمگیری، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؛ بنابراین مصرف آن در پاییز و زمستان توصیه می شود.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خواص و فواید شگفت انگیز کدوتنبل یا همان کدوحلوایی برای پوست، مو و سلامتی بدن بگوییم، اظهار کرد: کدو به دلیل رطوبت رسانی مناسب در افراد دارای مزاج خشک، مانع از آلزایمر، پیری زودرس، کم خوابی و اختلالات خواب می شود.

وی با اشاره به اینکه مصرف آن برای سلامت چشم مفید است و به طور چشمگیری، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند؛ بنابراین مصرف آن در پاییز و زمستان توصیه می شود، بیان کرد: مصرف آن موجب تنظیم میزان قندخون می شود و مصرف دانه کدو کلیه ها را تقویت می کند و مانع از بوجود آمدن سنگ کلیه می شود.

نواب زاده ادامه داد: در تهیه پوره کدو حلوایی تخم های کدو حلوایی را جدا کرده، اما پوست آن را جدا نکنید، سپس کدو حلوایی را همراه پودر بادام، دارچین و کمی شکر بخارپز کرده و میل کنید؛ می توان آن را به صورت یک میان وعده( به طور مثال ساعت 10 صبح و 4 عصر) یا در موارد ضعف مصرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر احوالات خواص کدوحلوایی

اندر احوالات خواص کدوحلوایی