مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-13ورزشي

خراسان جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه 6 بانوان کشور شد


نایب رییس بانوان هیات دو و میدانی خراسان جنوبی گفت: در مسابقات قهرمانی دو و میدانی منطقه شش کشور《یادواره شهید یوسفی》تیم استان بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

- رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات قهرمانی دو و میدانی نونهالان منطقه 6 کشور به میزبانی خراسان جنوبی در استادیوم 15 هزارنفری غدیر بیرجند با معرفی برترین های رقابت ها بسته شد.

وی افزود: این ماراتن منطقه ای در 11 ماده با شرکت نخبه های دو ومیدانی کار استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان برگزار شد.

   نایب رییس بانوان هیأت دو ومیدانی خراسان جنوبی تصریح کرد: در ماده دو 100 متر با مانع ملیکا اسدالهی برسکوی قهرمانی ایستاد و عالیه نعمتیان نایب قهرمان شد و در دو 100 متر نیز نگین جمالی، مهلا کام جو و سمانه بمپوری حائز رتبه برتر شدند.

رحمانی گفت: در دو 400 متر فاطمه طهماسبی، مائده کشتکار و زهرا تنگی زهی زودتر از همه به خط پایان رسیدند و در دوی 1500 متر نیز زهر سارانی مقام اول را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: در دو 3500 متر مرضیه عباسی از خراسان جنوبی سکوی نخست را به دست آورد و در ماده پرتاب وزنه یاسمین دکالی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه 6 بانوان کشور شد

خراسان جنوبی فاتح مسابقات قهرمانی دو ومیدانی منطقه 6 بانوان کشور شد