مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-13سياسي

سازه های غیراصولی بر روی رودخانه های گلستان نیازمند اصلاح است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با دادستان مرکز استان، گفت: تعداد زیادی سازه غیراصولی بر روی رودخانه های استان وجود دارد که در مواقع سیلاب نمی توانند آب را عبور دهند و تقاضا داریم این سازه ها به ترتیب اولویت توسط دستگاه های متولی بازسازی و اصولی سازی شود.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با دادستان مرکز استان، گفت: تعداد زیادی سازه غیراصولی بر روی رودخانه های استان وجود دارد که در مواقع سیلاب نمی توانند آب را عبور دهند و تقاضا داریم این سازه ها به ترتیب اولویت توسط دستگاه های متولی بازسازی و اصولی سازی شود.

سید محسن حسینی در این دیدار در این دیدار بابیان اینکه دو موضوع کم آبی و پرآبی یا همان سیل از چالش های عمده استان گلستان است، گفت: مسئله کم آبی به ویژه در بخش شرب، سال گذشته از موضوعات مهمی بود که استان با آن روبه رو بود.

وی با اشاره به اینکه هم تأمین و هم توزیع آب شرب به عهده شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، افزود: در برخی استان ها از جمله گلستان، آن شرکت برخی از طرح های تأمین آب شرب را به شرکت آب منطقه ای واگذار کرده است.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان بابیان اینکه در حال حاضر 6 طرح آبرسانی استان در دست آب منطقه ای است، ادامه داد: درصد بالایی از اقدامات در این طرح ها در سال های قبل انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازه های غیراصولی بر روی رودخانه های گلستان نیازمند اصلاح است

سازه های غیراصولی بر روی رودخانه های گلستان نیازمند اصلاح است