مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-13اقتصادي

ظهور ایده های جدید در نمایشگاه کشاورزی/ حضور در بازارهای جهانی با کاهش هزینه تولید


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در نمایشگاه تخصصی کشاورزی ایده های جدید به منصه ظهور گذاشته شد و شاهد بودیم کودهای بیولوژیک و زیستی جای کودهای شیمیایی را گرفته است که این بسیار جالب بود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نمایشگاه تخصصی کشاورزی از روز سه شنبه هفته گذشته در ساری کار خود را آغاز کرد و 21 آبان ماه در مرکز نمایشگاهی نیاوران ساری به کار خود پایان داد.

عزیزاله شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نمایشگاه سم، کود، نهال و نهاده ها، سیستم های نوین آبیاری، آب و خاک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در این نمایشگاه ایده های جدید به منصه ظهور گذاشته شد و شاهد این بودیم کودهای بیولوژیک و زیستی جای کودهای شیمیایی را گرفته است که بسیار جالب بود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه شاهد بودیم برای کاشت، داشت و برداشت و برگزاری نمایشگا ه های کشاورزی می توانیم درجهت پیشبرد اهداف تولید، بهبود مصرف سموم در راستای محیط زیست سالم، محصول سالم و انسان سالم گام برداریم.

*ضرورت بازارسازی محصولات کشاورزی مازندران ابراهیم یعقوبی معاون بازرگانی سازمان صمت مازندران در گفت و گو با فارس درباره برگزاری نمایشگاه های کشاورزی که می تواند در رونق اقتصادی و صادرات موثر باشد، گفت: یکی از مولفه های پیشرفت هر کشور، منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور ایده های جدید در نمایشگاه کشاورزی/ حضور در بازارهای جهانی با کاهش هزینه تولید

ظهور ایده های جدید در نمایشگاه کشاورزی/ حضور در بازارهای جهانی با کاهش هزینه تولید