مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:052021-11-13سياسي

لزوم ورود دادستانی/تیراندازی های شبانه دیشموک مردم را کلافه کرده است


تیراندازی های شبانه دیشموک مردم را کلافه کرده و مردم به شدت از این وضعیت گلایه مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، تیراندازی های شبانه که در ساعات 1 بامداد به بعد توسط افرادی ناشناس صورت می گیرد و با این تیراندازی ها رعب و وحشت ایجاد می شود مردم شهر دیشموک را به ستوه آورده است.

مردم شهر دیشموک که چند ماه است در ساعات خاصی از شب توسط افرادی ناشناس شبانه با تیراندازی های مکرر اذیت می شوند از مسوولان خواهان بررسی هر چه سریعتر این موضوع شده اند تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشند.

علی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه تیراندازی های شبانه همراه با رعب وحشت در شهر دیشموک باعث می شود که آرامش از ما سلب شود عنوان کرد: چرا مسوولان این موضوع را بررسی و پیگیری نمی کنند.

وی خواستار بررسی این امر مهم از سوی مسئولان متولی شد و گفت: از مسوولان می خواهم که این قضیه را با جدیت بررسی و پیگیری کنند تا دیگر شاهد چنین حرکات زشتی در شب آن هم در ساعاتی که مردم در آرامش و آسایش هستند نباشند.

ر-رحمانی گفت: با توجه به اینکه تیراندازی شبانه دیشب افراد ناشناس به طرف شهر باعث تخریب تاسیساتی از این شهر شدند عنوان کرد: چرا هیچ کس از مسئولان این قضیه را با جدیت پیگیری نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دادستانی/تیراندازی های شبانه دیشموک مردم را کلافه کرده است

لزوم ورود دادستانی/تیراندازی های شبانه دیشموک مردم را کلافه کرده است