مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-13سياسي

بیش از 70 درصد شهدای حوادث تروریستی در خوزستان «عرب» هستند


نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به تشکیل گروهک های تروریستی بر اساس منافع سیاسی گفت: بیش از 70 درصد از شهیدان حوادث تروریستی در خوزستان از قومیت عرب هستند.

- جلیل مختار با حضور در نمایشگاه جنایات گروهک تروریستی حر که النضال و محکومیت این گروهک ها در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس گزارش های اعلام شده بیش از 70 درصد از شهیدان حوادث تروریستی در خوزستان از قومیت عرب هستند که نشانگر دروغ بزرگ تروریست ها مبنی بر حمایت از قوم عرب است.

نماینده مردم آبادان در مجلس افزود: گروهک های تروریستی بر اساس منافع سیاسی برخی از کشورهای بدخواه ایران در این کشور تشکیل می شوند و وابسته به هیچیک از قومیت های ایران نیستند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه پیگیری های حقوقی در حوزه بین الملل بارها به وزارت امور خارجه تذکر داده شده اما بسیار ضعیف روی این موضوع کار شده است، گفت: با توجه به دبیرخانه مستقل اتحادیه بین المجالس اسلامی (آی پی یو) که در تهران مستقر است حتماً از طریق نامه نگاری با نمایندگان عضو در دیگر کشورها از جنبه بین المللی نیز این موارد بررسی و پیگیری می شوند تا بتوان گروهک های تروریستی را محکوم و به عنوان نمایندگان مردم حق وحقوق آنها را مطالبه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد شهدای حوادث تروریستی در خوزستان «عرب» هستند

بیش از 70 درصد شهدای حوادث تروریستی در خوزستان «عرب» هستند