مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-13سياسي

جاده قدیم چالوس بازگشایی شد


فرماندار چالوس از بازگشایی جاده قدیم چالوس خبر داد.

- سید رسول حسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نخستین سفر استانی حسینی پوراستاندار جدید مازندران به چالوس برای ارزیابی و بازدید میدانی از وضعیت جاده چالوس به مرزن آباد اظهار کرد: استاندار در این سفر از محل رانش جاده کندوان و نیز آزاد راه و روند اجرایی کار بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

وی افزود: استاندار با توجه به اهمیت این دو جاده هم کندوان و هم آزاد راه، دستور اکید به بازگشایی معبر تحت هر شرایطی را در جاده قدیم پس از ایمن سازی در کوتاه ترین زمان یعنی تا امروز دادند.

فرماندار چالوس گفت: همه نیروها اعم از بخش خصوصی و نیروهای راهداری پای کار بودند و نقاطی که رانشی بوده برای تردد ایمن سازی شد و امروز هم لکه گیری در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر جاده قدیم چالوس به مرزن آباد بازگشایی صورت گرفته است، افزود: در آزاد راه هم نیروها در حال کار هستند و اگر نیاز باشد از استان نیروی کمکی خواهد آمد تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی اظهار امیدواری کرد که تا عصر امروزآزاد راه بازگشایی شود.

فرماندار چالوس با اشاره به آزاد بودن یک لاین آزاد راه بیان کرد: منتهی با تردد اجرای کارها به کندی صورت می گیرد بنابراین فعلا اجازه تردد داده نشد تا همه کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده قدیم چالوس بازگشایی شد

جاده قدیم چالوس بازگشایی شد