مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-13اقتصادي

کارآفرینی دهه هفتادی ها با 100 هزار تومان/ کیو شرکتی بومی با صادراتی جهانی


مصیب گراوند، جوان دهه هفتادی لرستانی با همکلاسی های دبیرستان و دانشگاهش بنیاد شرکت دانش بنیان کیو را با صد هزار تومان سرمایه اولیه و چند لپ تاپ ساده پایه گذاری کرد و حال برای سایر همسن و سال های خود که رِنج سنی بین 22 تا 30 سال دارند اشتغال ایجاد کرده است.

- خبرگزاری فارس لرستان- سمیرا عزیزی، کارآفرینان بر خلاف جریان حرکت کرده و یک کسب وکار جدید راه می اندازند، وقتی که دیگران تنها برای حفظ شرایط موجود تلاش می کنند؛ آنان اهمیتی نداده و بارها و بارها به اراده و نیروی خود اعتماد می کنند.

حتی مخالفت ها و سنگ اندازی ها مانع جسارت و رسیدن به هدف شان نمی شود.

در کشور ما نیز از این دسته افراد کم نیستند و معتقدند با تلاش و اراده می توان به کار، درجه علمی و وجهه اجتماعی اعلا رسید.

یکی از این افراد مصیب گراوند است، جوان دهه هفتادی لرستانی که با همکلاسی های دبیرستان و دانشگاهش بنیاد شرکت دانش بنیان کیو را با صد هزار تومان سرمایه اولیه و چند لپ تاپ ساده پایه گذاری کرد و حال برای سایر همسن و سال های خود که رِنج سنی بین 22 تا 30 سال دارند اشتغال ایجاد کرده است.

هم اکنون آنان در زمینه طراحی پلتفرم های حمل و نقل، ارائه سرویس نقشه با قابلیت های شخصی سازی و ارائه محتوای نقشه به کسب و کارها و طراحی نرم افزار سفارش مشتری فعالیت می کنند که برای تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی دهه هفتادی ها با 100 هزار تومان/ کیو شرکتی بومی با صادراتی جهانی

کارآفرینی دهه هفتادی ها با 100 هزار تومان/ کیو شرکتی بومی با صادراتی جهانی