مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-13پزشكي

حمایت از ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی در رشته های علوم پزشکی


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست با نمایندگان صندوق جمعیت سازمان ملل بر ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مهدی مقتدایی؛ معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران که میزبان نمایندگان رسمی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد بود، در خصوص فعالیت و پتانسیل های موجود دانشگاه برای کمک به دانشجویان افغانستانی و فراهم کردن فرصت ادامه تحصیل در این دانشگاه تبادل نظر کرد.

در ادامه این نشست دکتر عسگر آقایی؛ مدیر رتبه بندی و اعتبار بخشی دانشگاه نیز به جایگاه بین المللی و رتبه شایان دانشگاه علوم پزشکی ایران در سطح جهانی و به ویژه در خاورمیانه اشاره کرد.

وی در خصوص اهمیت پروژه های مشترک بین المللی در ارتقای سطح آموزش و بهداشت دانشگاه ها و همچنین دستیابی به اهداف توسعه پایدار تاکید کرد.

در ادامه این جلسه درباره امکان بهره مندی از ظرفیت های موجود دانشگاه از طریق همکاری با سایر کشورها برای حمایت از فرصت های مشترک آموزشی و پژوهشی گفت وگو شد.

همچنین در این نشست، در راستای پروژه صندوق جمعیت سازمان ملل با همکاری سفارت ایتالیا در تعلیم و تربیت دانشجویان افغانستانی در رشته پرستاری و مامایی؛ درباره امکان ادامه پروژه های مشابه برای آینده گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی در رشته های علوم پزشکی

حمایت از ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی در رشته های علوم پزشکی