مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-13بين الملل

کروز: این سنا است که باید برجام را تایید کند


«تد کروز» سناتور پرحاشیه و تندروی آمریکایی ضمن لفاظی های همیشگی درباره برجام، گفت تا موقعی که سنای آمریکا این مسئله را تایید نکند، تضمینی در قبال توافق هسته ای با ایران وجود ندارد.

- ، تد کروز سناتور جمهوری خواه تندروی ایالت تگزاس در سنای آمریکا ضمن اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ به مسئله خواست ایران مبنی بر تضمین جهت عدم خروج مجدد آمریکا از برجام، واکنش نشان داد و به لفاظی پرداخت.

کروز در همین رابطه در توییتی که منتشر کرد، نوشت: علیرغم خیالات آنها (ایران)، تنها راه برای تحقق این مسئله طبق قانون اساسی (آمریکا) این است که آن را به عنوان یک معاهده برای تایید سنا ارائه کنند و این کاری است که بایدن از انجامش واهمه دارد.

پیشتر علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با روزنامه انگلیسی گاردین که بامداد جمعه منتشر شده است، گفته بود که: ایران نیازمند تعهد است که آمریکا دوباره از توافق هسته ای امضا شده با قدرت های جهانی در سال 2015 خارج نشود.

باقری کنی افزوده بود که مذاکرات در وین بین ایران و سایر امضاءکنندگان برجام در مورد ابزاری برای تأیید اینکه تحریم های آمریکا هم لغو شده و هم تأثیر عملی بر تجارت با ایران داشته باشد، به توافق منجر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروز: این سنا است که باید برجام را تایید کند

کروز: این سنا است که باید برجام را تایید کند