مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-13دانش

هم افزایی بین رشته های علوم پزشکی و سایر علوم، موضوعی اجتناب ناپذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازشورای عالی انقلاب فرهنگی؛ جلسه 155 شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی؛ - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران با جدایی رشته های پزشکی از سایر رشته ها، جزو کشور های استثنایی قرار دارد که باید هم افزایی بین رشته های علوم پزشکی و سایر علوم را به عنوان یک موضوع گریزناپذیر در دستور کار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازشورای عالی انقلاب فرهنگی؛ جلسه 155 شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی؛ دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

سعیدرضا عاملی، ضمن تبریک روز علم برای صلح گفت: یکی از قابلیت های بزرگ علم و دانش ایجاد امنیت، سلامت و صلح در جامعه است.

اگرچه کشور هایی عامل جنگ در جهان، بعد از اعمال و اقدامات ظالمانه، سخن از صلح می زنند؛ همچنین بسیاری از نهاد های صلح در جهان، مستند به بنیاد های جنگ اند، ولی به هرحال علم از نظر اندیشه اسلامی نور است و راهگشای حل معضلات، مشکلات و ایجاد آسایش و آرامش برای جهانیان است.

دانشگاه نسل چهار به معنای دانشگاهی شبکه ای و هم افزا است دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تاکید بر رسالت سنگین حوزه علم تصریح کرد: اگر دانشگاه های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بین رشته های علوم پزشکی و سایر علوم، موضوعی اجتناب ناپذیر است

هم افزایی بین رشته های علوم پزشکی و سایر علوم، موضوعی اجتناب ناپذیر است